O rosto do fascismo venezuelano

Infelizmente no nosso país umha parte da comunidade venezuelana residente na Galiza está enquadrada em posiçons golpistas e de extrema-direita. 

Estes grupos, articulados sob diversas siglas, som responsáveis do show mediático da falsa greve de fame realizada durante uns dias frente o Consulado da Venezuela em Vigo, e da sabotagem da propaganda da AGARB na comarca de Vigo nas semanas prévias ao concerto de homenagem ao comandante Hugo Chávez.

Por meio das redes sociais convocárom na tarde do passado sábado umha concentraçom frente o busto de Simón Bolívar na rua Venezuela de Vigo, que pretendia chegar em manifestaçom até o auditório do Garcia Barbón para evitar a realizaçom da homenagem nacional à Revoluçom Bolivariana.

Mas tal como já informamos, fracasárom na sua tentativa de hostigamento e boicotágem. O dispositivo de segurança despregado conjuntamente pola AGARB e os camaradas do Coletivo Alexis González Vive carajo! frustrou os seus planos .

Já temos identificados parcialmente o núcleo mais recalcitrante e intolerante deste grupúsculo violento.

IMG_1111 (3)

Hoje publicamos a fotografia de Javier Pascual Bautista, quando após insultar e coacionar às pessoas que acediam ao concerto, tentava penetrar pola força nas instalaçons do Garcia Barbón visando rebentar a iniciativa patriótica e internacionalista organizada pola AGARB.

escualida3

Também através das redes sociais chegam insultos diários contra a nossa Associaçom, baixo os nomes de Alba Rey, Jonathan Sandoval Acuña ou Javier Madrigal Priegue continuam a sua campanha de desprestígio.

escualida2

Nom passarám!